Sista natten med gänget!

Yes då var det förhoppningsvis sista natten med mina böcker för detta året! Alla inlämningar är inskickade dom flesta faktiskt redan godkända och klara det är några kvar som jag är lite osäker på och hoppas att slippa kompleteringar. Men är det så, så får jag ta den smällen. Idag eftermiddag gör jag också mitt sista prov för terminen och hoppas att det skall gå bra trots att tiden inte räckt till att plugga på det. Jag får ta med mig häftet i bilen i morgon och se om jag kanske kan ögna igenom de. Nu är klockan prick sju och jag skall ta mig en snabb dusch så jag slipper göra det i morgon och så att håret är torrt så jag kanske kan göra mig i ordning innan vi åker till Lidköping i morgon, allt beror ju på hur trött jag kommer vara haha jag menar klockan är 7 och Melwin vaknar väll om ca 3 timmar undrar om de ens är någon ide, kommer precis hinna komma till mitt drömstadium när jag vaknar av en puss och "maaaammma" hihi mitt hjärta det gör inget tur att han är så söt annars hade morgon humöret varit dåligt. Puss och Kram på er! Har ni kikat in min hemsida?? Vad tycker ni??


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!