Ljuset i tunneln

Nu börjar jag se ett mycket svagt ljus i tunneln...fem inlämningar kvar och ett prov. Provet är den 14 december och inlämningarna tänkte jag bli klar med i morgon. Håll tummarna för mig :) shit va jag ska vila och slappa när detta är klart. Så skönt också att jag storstädade innan jag åkte hemifrån så när jag kommer hem finns det INGET att göra mer än mysa, busa och sova hihi, skall bli så skönt att få vara ledig till 9 januari, dock tänkte jag faktiskt smygstarta med mitt första ämne i högen för nästa termin och det är Administration A men det blir inte förrän tidigast 1 januari 8 dagar innan :) och innan skolan börjar skall jag också skriva ut alla inlämningar och planeringar så jag är 100% förberedd så inget går fel :).
Magnus har ju också från och med nästa år fått ett vikariat till 31 Mars vilket innebär att han inte behöver jobba massa timmar dom senaste tre månaderna har han legat mellan 180-208 timmar per månad, och detta innebär att han bara får om de inte krisar göra 160 timmar i månaden och kommer vara ledig varannan helg, tidigare har han varit borta varje helg. Så det innebär mer tid för oss och även lite avlastning för mig på ett nytt sätt så jag kanske kan slippa att sitta på nätterna och plugga eller så här till 7 på morgonen liksom.
Så jag hoppas på ett jätte bra år nästa år :)
Massa pussar och kramar till er nu dyker jag i sängen :)


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!