Inte meningen!

Nej det var inte detta som var meningen, meningen var att jag skulle vara klar idag men så blev inte fallet så jag får väll ge mig själv en extra dag i morgon måndag och hoppas verkligen att jag klarar mig på det. Nämligen så att jag tänkte sitta uppe till jag blev klar men eftersom jag somnade sittandes framför datan när jag skrev i Word får jag nog inse att det går inte vara uppe mycket längre till inatt. Jag tar natten nu och så ger jag mig på dom sista inlämningarna i morgon. Jag har tre kvar men funderar på att hoppa den ena då den är frivillig i fall jag vill ha ett MVG i kursen, men just nu känner jag att ett VG duger bra för mig.....vi får se vad jag känner i morgon och hur lång tid dom övriga inlämningarna tar. Sen har jag ju provet kvar då som är på onsdag och de är lite därför som jag tror jag hoppar MVG-uppgiften eftersom att jag vill hinna plugga lite på provet i alla fall.
Så i såna fall har jag bara två inlämningar att göra i morgon och den ena har jag redan börjat på :) så nu är ljuset i tunneln lite starkare än vad det var igår...och tröttheten desto större och förkylningen hänger fortfarande i sig.
Men nu säger jag godnatt innan jag somnar igen här framför datan. Puss och Kram på er hoppas ni sover super gott de skall jag göra.


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!