Ett tecken??

Frågan är om detta är ett tecken på att jag har pluggat för mycket....när jag satte mig för att plugga nu på eftermiddagen medan mamma och pappa och melwin åkte ut på en liten tur så satte jag i vanlig ordning igång lampan så att jag skall kunna se vad jag gör...helt plötsligt börja den blinka lite och jag tänkte att nu är de slut på lysröret som är i den...det är en sån lampa med ett förstoringsglas på en fot haha. Men så slocknar den och jag tittar på den då har de plexiglaset som ligger över själva lysröret smält och även den vita hårdplasten på översidan har smält...frågan är då....är detta ett tecken på för många timmars pluggande...?? haha


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!